Wyloguj się
Wylogowałeś się.
Kontynuuj
Dziękujemy za subskrypcje naszego newslettera!
Sprawdź swoją skrzynkę mailową. Na podany adres e-mail został wysłany kod rabatowy!
DZIEKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE NASZYM NEWSLETTEREM

który znajduje się w wysłanym przed chwilą do Ciebie mailu. Dziękujemy!

To receive your coupon code, please click on the confirmation link in the email we just sent you.

Zamknij
PODZIEL SIĘ OPINIĄ

Metody płatności

W sklepie vidaXL oferujemy różne metody płatności:

• Karty kredytowe
• Przelew bankowy
• DotPay
• Sofort
• Paypal

Niestety, nie możemy zaoferować Ci opcji "płatność przy odbiorze.

Wszystkie płatności realizowane są przez Adyen.

Adyen jest dostawcą usług płatniczych. Oznacza to, że realizuje on płatności w imieniu osób trzecich jak dostawcy produktów lub usług. Jeśli dokonujesz zakupu w sklepie internetowym, Adyen pośredniczy w transakcji między Tobą a danym sklepem.
Dlatego właśnie w danych do przelewu wyświetla się nazwa firmy Adyen, a nie nazwa sklepu internetowego.

Akceptujemy następujące karty kredytowe:
• Visa (Visa Electron oraz VbV)
• MasterCard ( również MasterCard secure code)

Jeśli wybierzesz płatnośc kartą kredytową, informacje o Twojej karcie zostaną wprowadzone w bezpieczny sposób. Twoja płatność zostanie sprocesowana przy współpracy z dostawcą Twojej karty kredytowej.

Radzimy, aby nie używać kart podarunkowych lub kart przedpłaconych (pre-paid), gdyż mogą pojawić się trudności przy wypłaceniu zwrotu.

Zweryfikowane przez Visa & MasterCard SecureCode

Aby dokonać płatności, zostaniesz poproszony o zaktywowanie 3-D Secure (jeśli nie został aktywowany wcześniej). Ta opcja zabezpiecza transkację w dodatkowy sposób. Gdy płacisz za Twoje zamówienie, nastepuje przekierowanie na stronę banku, który wydał kartę, z prośbą aby ten zautoryzował transakcję. Nastepnie powinieneś użyć metodę autoryzacji wybraną przez Ciebie (lub Twój bank) aby zweryfikować czy jesteś pełnoprawnym właścicielem karty.

Przelew

W przypadku płatności przelewem, należność zostaje przekazana na nasze konto bankowe. Najczęstszą metodą płatności w tym przypadku jest korzystanie z bankowości elektronicznej.
W razie wyboru tej metody, podczas dokonywania płatności, wyświetli się Państwu komunikat z wszystkimi niezbędnymi informacjami potrzebnymi do skutecznego zrealizowania transakcji.

Przelew bankowy vs. międzynarodowy przelew bankowy

Jeśli wybierzesz “przelew bankowy” otrzymasz dane bankowe lokalnego rachunku bankowego we własnej walucie. Musisz posiadać konto bankowe w tej walucie, aby dokonać płatności.

Jeśli wybierzesz „międzynarodowy przelew bankowy” otrzymasz dane bankowe rachunku bankowego w walucie euro. Kwota do zapłaty zostanie w pierwszej kolejności przewalutowana na euro. Twój bank może naliczyć dodatkowe opłaty dla tego typu transakcji.

Na stronie wyświetli się jedna lub obie opcje, w zależności od tego, które konta dostępne są dla Twojego kraju.

Prosimy pamiętać:

• Jeśli numer referencyjny, który podajemy wraz z danymi bankowymi (PSP reference) nie zostanie wpisany w tytule przelewu lub zostanie wpisany nieprawidłowo, płatność zostanie automatycznie odrzucona i wróci na konto nadawcy.
• Jeśli przelana kwota będzie różnić się od podanej przez nasz system kwoty zakupu, płatność również zostanie odrzucona i zwrócona na konto nadawcy.
• Prosimy mieć na uwadze, iż płatność musi wpłynąć na nasze konto w ciągu 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, gdyż w przeciwnym razie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Prosimy również pamiętać, iż czas oczekiwania na płatność w przypadku przelewu zagranicznego wynosi 2-5 dni roboczych.

Sofort

SOFORT Banking zalicza się do metod przelewów bezpośrednich przez Internet i działa w oparciu o sprawdzony system bankowości internetowej. Ma jednak tę zaletę, że nie wymaga rejestracji ani wirtualnego konta, czyli tzw. portfela elektronicznego. Pod nazwą SOFORT Banking kryje się bankowość natychmiastowa, chodzi bowiem o przelewy bezpośrednie. Robiąc zakupy przez Internet, wybierasz SOFORT Banking jako metodę płatności i zostajesz automatycznie przekierowany do naszego zaszyfrowanego formularza płatności. Szczegóły zamówienia są automatycznie przekazywane. Jedyne co musisz zrobić, to wybrać swój bank i wpisać dane dostępu do Twojej bankowości internetowej. Na zakończenie zostaniesz poproszony o zaakceptowanie przelewu przez wpisanie jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Zaszyfrowane dane zostaną przekazane do Twojej bankowości internetowej, a sprzedawca otrzyma potwierdzenie o zleceniu przelewu i może natychmiast rozpocząć realizację zamówienia. Dzięki temu zamówiony towar możesz otrzymać szybciej.

DotPay

Czynność płatności jest bardzo prosta i łatwa do wykonania. Wybierasz z listy systemu najlepszy dla Ciebie sposób zapłaty za usługę (np. Twój bank, przelew lub zapłatę kartą kredytową), a następnie zostajesz przekierowany do wybranego banku lub do kolejnej strony z pełną informacją jak dokonać płatności. Po otrzymaniu odpowiedzi ("akceptacja" lub "odrzucenie") do serwisu jest zwracana informacja dotycząca transakcji, a zarówno Ty jako osoba dokonująca płatności, jak i nasz serwis, informowani jesteśmy poprzez e-mail o statusie transakcji. W tym momencie Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Paypal

PayPal jest rodzajem wirtualnej portmonetki  (cyfrowy portfel). PayPal przechowuje i zabezpiecza Twoje informacje bankowe.  Na stronach internetowych obsługujący PayPal, nie będziesz już musiał udostępniać swoich danych bankowych. Po wybraniu PayPal podczas weryfikacji, zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie należy się zalogować celem sfinalizowania transakcji.  Więcej informacji można uzyskać na oficjalnej stronie internetowej PayPal.

Regulamin PayPal'a nakłada pewne restrykcje co do rodzaju produktów, za które można zapłacić używając ich metody płatności. Z tego powodu nie możesz zapłacić PayPal'em za przedmioty zakupione u zewnętrznego sprzedawcy. Jeśli zdarzy Ci się, że Twoja płatność PayPal zostanie uniemożliwiona, zachęcamy do wybrania innej metody płatności. Przepraszamy za uniedogodnienia.

Czy otrzymam fakturę ?

Możemy wystawić fakturę VAT, jeżeli dane firmy są zgodne z danymi, które zostały podane w zamówieniu.
Jeżeli Państwa NIP nie jest aktywny na oficjalnej stronie Komisji Europejskiej VIES, faktura zostanie wystawiona wówczas, gdy Klient wystąpi z prośba o wystawienie i poda NIP oraz dane te będą zgodne z danymi w zamówieniu.

Możemy dokonać zwrotu podatku Vat, jeśli Państwa NIP po zweryfikowaniu na oficjalnej stronie Komisji Europejskiej VIES jest aktywny i dane te zgadzają się z danymi wpisanymi podczas składania zamówienia.
Zgodnie z art. 96-98 ustawy o podatku od towarów i usług jeśli kupujący nie jest czynnym podatnikiem unijnym, nie będziemy w stanie wystawić faktury VAT 0%.

Wszystkie prośby o faktury prosimy kierować mailowo pod adresem service@vidaXL.pl lub telefonicznie pod numerem 22 292 2104.

 

Czemu moja płatność została odrzucona?

Odrzucenie płatności może być spowodowane:

Karta kredytowa:
- Imię, nazwisko i adres posiadacza karty nie są zgodne z adresem fakturowania - Twoja karta nie jest autoryzowana do wykonywania płatności międzynarodowych (nasza firma oraz
bank znajdują się w Holandii)
- Twoja karta osiągnęła limit dla płatności internetowych
- Sesja płatności na stronie wygasła
- Opuściłeś stronę przed sfinalizowaniem transakcji

Przelew bankowy:
- Sesja płatności na stronie wygasła
- Opuściłeś stronę płatności przed sfinalizowaniem transakcji
- Nie masz wystarczających środków na koncie bankowym

PayPal:
- Sesja płatności na stronie wygasła
- Opuściłeś stronę płatności przed sfinalizowaniem transakcji
- Twoje konto PayPal nie posiada wystarczających środków lub nie jest połączona z żadnym kontem bankowym lub kartą kredytową

Prosimy o skontaktowanie się z PayPal’em w sprawie pytań dotyczących Twojego konta PayPal.

Czas do końca:
Aktualna cena:
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Ekskluzywne oferty dla subskrybentów

Wyprzedaże

Nowości i trendy

Otrzymaj 20zł zniżki**

vidaXL szanuje Twoja prywatność
*Rezygnacja z newslettera możliwa w każdej chwili
**przy zamówieniu produktów vidaXL za 400 zł