Wyloguj się
Wylogowałeś się.
Kontynuuj
Dziękujemy za subskrypcje naszego newslettera!
Sprawdź swoją skrzynkę mailową. Na podany adres e-mail został wysłany kod rabatowy!
DZIEKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE NASZYM NEWSLETTEREM

który znajduje się w wysłanym przed chwilą do Ciebie mailu. Dziękujemy!

To receive your coupon code, please click on the confirmation link in the email we just sent you.

Zamknij
PODZIEL SIĘ OPINIĄ

Witaj, 

W czym możemy Ci dzisiaj pomóc? Jeżeli nie udało Ci się znaleźć informacji w naszej sekcji FAQ lub na stronie z informacjami, możesz się zawsze z nami skontaktować za pomocą jednego z kanałów wskazanych na stronie.

 


Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania! 

           

Gdzie mogę znaleźć informacje, które nie są związane z zamówieniem?

             
             

Jeżeli potrzebujesz informacji na temat naszych metod płatności, wysyłki, zwrotów lub aukcji, kliknij na linki znajdujące się na dole strony. Znajdziesz tam również nasz regulamin oraz politykę prywatności i plików cookie.

             
           

Gdzie mogę znaleźć czat?

             
             

Okienko czatu wyświetla się po prawej stronie na dole strony, w godzinach jego dostępności. Wystarczy kliknąć na przycisk „czat”, a otworzy się jego okienko i możesz rozpocząć rozmowę.

             
             

Dlaczego przesyłki są czasami dostarczane w kilku dostawach?

             
             

Jeśli zamówiono kilka produktów lub jeden produkt, który zapakowany jest do kilku paczek, przesyłki te mogą dotrzeć w różnych terminach. Niestety, leży to po stronie kuriera i nie mamy na to wpływu. Możesz sprawdzić status każdej przesyłki za pomocą linku do śledzenia, otrzymanego drogą e-mail.

             
             

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

             
              

Możesz sprawdzić status każdej przesyłki przy pomocy linku do śledzenia, otrzymanego drogą e-mail.

               
           

Jak mogę zwrócić zamówienie?

             
             

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia chęci zwrotu produktu, wyślemy do Ciebie informacje o procedurze zwrotu. Zalecamy, aby nie wysyłać do nas produktów samodzielnie, gdyż oferujemy bezpłatną usługę odbioru. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasze warunki zwrotów.

             
           

Dlaczego otrzymuję czasami odpowiedź na maila w języku angielskim?

             
             

Chcemy pomóc naszym klientom najszybciej, jak to możliwe, aby mogli korzystać z życia za mniej. Dlatego też oferujemy nasze usługi również w języku angielskim. Mamy świadomość, że język angielski nie jest optymalnym rozwiązaniem dla wszystkich, staramy się więc przekazać informacje w prosty sposób, aby można je było z łatwością przetłumaczyć za pomocą aplikacji do tłumaczeń online.

             


  

 

Jak skontaktować się z naszą Obsługą Klienta

             


Chat 

Skorzystaj z naszego chata, aby uzyskać odpowiedź z prędkością XL.

Możesz się z nami skontaktować za jego pomocą od pon-pt (13:00 – 17:00).


             

 

             


E-mail 

Jeśli Twoje pytanie nie jest aż tak pilne, prosimy o wysłanie do nas maila: webservice@vidaxl.pl!

Postaramy się odpowiedzieć na Twoje pytanie najszybciej, jak to będzie możliwe.

 



             

 

Czas do końca:
Aktualna cena:
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
checkmark

Ekskluzywne oferty dla subskrybentów

checkmark

Wyprzedaże

checkmark

Nowości i trendy

checkmark

Otrzymaj 20zł zniżki**

vidaXL szanuje Twoja prywatność
*Rezygnacja z newslettera możliwa w każdej chwili
**przy zamówieniu produktów vidaXL za 400 zł