Jak możesz przygotować do zwrotu i zwrócić swój produkt korzystając z XLservice?

Podczas korzystania z XLservice vidaXL zorganizuje dla Ciebie zwrot. W zależności od wielkości Twojego produktu, może on zostać nadany w punkcie odbioru przesyłek lub zorganizujemy odbiór produktu przez przewoźnika. Więcej informacji na temat każdej z tych metod znajduje się poniżej:

Zwrot produktu do punktu odbioru

Kiedy zorganizujemy odbiór, wyślemy Ci etykietę zwrotną e-mailem. Prosimy o dostarczenie produktu do punktu odbioru.

Zanim dostarczysz produkt do punktu odbioru, wykonaj poniższe kroki:

  1. Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, najlepiej w oryginalne karton lub opakowanie o podobnych wymiarach, które nie przekracza podanych przez nas ograniczeń. Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
  2. Usuń wszystkie stare etykiety z opakowania i przymocuj nowe, dostarczone przez nas.
  3. Dostarcz produkt do najbliższego punktu odbioru i poinformuj nas o nadaniu paczki.

Aby rozpocząć proces zwrotu, wybierz jedną z poniższych opcji kontaktu. Przeprowadzimy Cię przez cały proces.

 

Odbiór produktu przez przewoźnika

Po podaniu wymaganych danych zorganizujemy odbiór przez jednego z naszych przewoźników.

  1. Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, najlepiej w oryginalne opakowanie lub karton o podobnych wymiarach, który nie przekracza podanych przez nas ograniczeń. Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
  2. Usuń wszystkie stare etykiety z opakowania.
  3. Potwierdź liczbę zwracanych kartonów, ich rozmiar i wagę.
  4. Jeżeli przewoźnik dostarczy pokwitowanie, wyślij je do nas.

Aby rozpocząć proces zwrotu, wybierz jedną z poniższych opcji kontaktu. Przeprowadzimy Cię przez cały proces.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o zwrotach na vidaXL? Przeczytaj niektóre z powiązanych artykułów:

Dowiedz się więcej o naszych warunkach zwrotu.