Darmowa dostawa
Zapłać w 3 ratach
Płatność gotówką przy odbiorze
Zdobądź zniżki z vidaXL+
Dlaczego warto wybrać vidaXL?
Zmaksymalizuj swoje oszczędności dzięki vidaXL+
Zarejestruj się już dziś na swoim koncie i obserwuj, jak rosną Twoje punkty vidaXL+. Im więcej kupujesz, tym większe zniżki możesz odblokować!
Skorzystaj z bezpłatnej dostawy do domu wszystkich produktów, dużych i małych!
W vidaXL możesz od razu otrzymać swój ulubiony produkt i zapłacić w ratach z Klarną!
W vidaXL nie musisz czekać, aby kupić swój ulubiony produkt – zamów go już teraz i zapłać przy odbiorze!
Konfigurator mebli
Popularne wyszukiwania
Twój koszyk jest pusty
Mamy różne regulaminy dla konsumentów i klientów biznesowych. Zobacz odpowiedni regulamin poniżej:
Zaktualizowano: 2024-09-12
Artykuł 1 – Definicje
Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy
Artykuł 3 – Zastosowanie
Artykuł 4 – Oferta
Artykuł 5 – Umowa
Artykuł 6 – Prawo odstąpienia od umowy
Artykuł 7 – Obowiązki konsumentów w przypadku odstąpienia od umowy
Artykuł 8 – Konsumenci korzystający z prawa odstąpienia od umowy oraz związane z tym koszty
Artykuł 9 – Obowiązki przedsiębiorców w przypadku odstąpienia od umowy
Artykuł 10 – Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy
Artykuł 11 – Cen
Artykuł 12 – Realizacja umowy i dodatkowa gwarancja
Artykuł 13 – Dostawa i wdrożenie
Artykuł 14 – Transakcje o przedłużonym czasie trwania: czas trwania, rozwiązanie i przedłużenie
Artykuł 15 – Płatność
Artykuł 16 – Procedura reklamacyjna
Artykuł 17 – Spory
Artykuł 18 – Gwarancja oddziału
Artykuł 19 – Postanowienia dodatkowe lub różne
Artykuł 20 – Zmiana Warunków ogólnych Thuiswinkel.org
W niniejszych warunkach stosuje się następujące definicje:
Obsługiwane przez:
Nazwa: vidaXL.pl
Adres biura:
Mary Kingsleystraat 1
5928 SK Venlo
Holandia
Adres e-mail: Proszę zapoznać się z tą stroną.
NIP: 09188362
VAT NL820055220B01
Przy dostawie produktów
Po dostarczeniu usług i treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym:
Przedłużony okres odstąpienia od umowy dotyczącej produktów, usług i treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, jeśli konsument nie został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy:
Przedsiębiorca może wyłączyć prawo odstąpienia od umowy w odniesieniu do następujących produktów i usług, ale wyłącznie jeśli przedsiębiorca wyraźnie określił to przy składaniu oferty lub przynajmniej w odpowiednim czasie przed zawarciem umowy:
Rozwiązanie umowy
Przedłużenie
Czas trwania
Reklamacja jest następnie przesyłana zarówno do zainteresowanego przedsiębiorcy, jak i do Thuiswinkel.org.
Dodatkowe postanowienia lub postanowienia, które różnią się od niniejszych Warunków ogólnych, nie mogą być szkodliwe dla konsumenta i powinny być rejestrowane na piśmie lub w taki sposób, aby konsumenci mogli je przechowywać w łatwo dostępny sposób na trwałym nośniku.
Zmiany niniejszych Warunków ogólnych wejdą w życie dopiero po ich opublikowaniu w odpowiedni sposób, przy założeniu, że jeśli zmiany mają zastosowanie w trakcie obowiązywania oferty, pierwszeństwo będzie miało postanowienie najkorzystniejsze dla konsumenta.
Thuiswinkel.org
P.O. Box 7001, 6710 CB EDE, Holandia.
Możliwość dochodzenia praw wyłącznie na podstawie niderlandzkiej wersji niniejszych Warunków ogólnych.
Załącznik I: Wzór formularza prawa odstąpienia od umowy
Wzór formularza prawa odstąpienia od umowy
(niniejszy formularz należy wypełnić i zwrócić tylko w przypadku odstąpienia od umowy)
- Do: VidaXL Europe B.V.
5928 SK Venlo, Limburg
The Netherlands
webservice@vidaxl.pl
- niniejszym informuję/informujemy, że w związku z naszą umową dotyczącą
Sprzedaż następujących produktów: [opis produktu]*
Dostarczenie następujących treści cyfrowych: [opis treści cyfrowych]*
Świadczenie następujących usług: [opis usługi]*
Korzystam/korzystamy z mojego/naszego prawa odstąpienia od umowy.
- Zamówione w dniu* / otrzymane w dniu* [data zamówienia usług lub odbioru towarów]
- [nazwa konsumenta(-ów)]
- [Adres konsumenta(-ów)]
- [Podpis konsumenta(-ów)] (tylko jeśli niniejszy formularz jest składany w formie papierowej)
*Niepotrzebne skreślić lub podać informacje uzupełniające.
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-04
Artykuł 1 - Definicje
Artykuł 2 - Tożsamość Sprzedającego
Artykuł 3 - Zakres stosowania
Artykuł 4 - Klienci biznesowi
Artykuł 5 - Oferta
Artykuł 6 - Umowa
Artykuł 7 - Ceny
Artykuł 8 - Dostawa i wykonanie
Artykuł 9 - Płatność
Artykuł 10 - Zachowanie tytułu własności
Artykuł 11 - Odpowiedzialność
Artykuł 12 - Procedura składania reklamacji
Artykuł 13 - Postanowienia różne
Artykuł 14 – Spory
W niniejszym regulaminie będą stosowane następujące terminy i definicje:
Klient biznesowy: osoba fizyczna lub prawna działająca zawodowo i/lub na rzecz firmy i składająca zamówienie w vidaXL. Ta osoba może złożyć zamówienie wyłącznie za pośrednictwem konta firmowego vidaXL. Jeśli zamówienie zostanie złożone przy użyciu zwykłego konta vidaXL lub poprzez płatność gościa, założymy, że jest to do celów prywatnych i nie zezwolimy na żadne zmiany na fakturze. Zwroty podatku VAT nie będą dokonywane w takich przypadkach, ponieważ modyfikacja faktur może spowodować ryzyko oszustwa;
Strona internetowa: strona internetowa vidaXL, na której publikowane są niniejsze warunki i na której Klienci Biznesowi mogą składać zamówienia;
Konto Klienta Biznesowego: specjalne konto przyznane firmom po weryfikacji tożsamości, umożliwiające Klientowi Biznesowemu składanie zamówień bez opłat VAT w stosownych przypadkach;
Oferta: Propozycja vidaXL dotycząca sprzedaży Towarów/Produktów, z zastrzeżeniem warunków określonych w niniejszym Regulaminie;
Umowa: Każda umowa między vidaXL a Klientem Biznesowym dotycząca sprzedaży i zakupu Towarów/Produktów za pośrednictwem Witryny;
Strony: vidaXL i Klient Biznesowy łącznie;
Towary/produkty: towary sprzedawane przez vidaXL za pośrednictwem strony internetowej.
Regulamin: niniejszy regulamin dla klientów biznesowych
Sprzedający, VidaXL Europe B.V., jest spółką prawa holenderskiego, z następującymi danymi:
(zwana dalej „vidaXL” lub „Sprzedającym”).
3.1. Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszystkich ofert złożonych przez vidaXL oraz do każdej umowy zawartej między vidaXL a Klientem Biznesowym.
3.2. Wszelkie odstępstwa od niniejszych Warunków są wyraźnie odrzucane, chyba że Strony wyraźnie uzgodnią inaczej na piśmie.
3.3. Niniejsze Warunki zostaną udostępnione przez vidaXL Klientowi Biznesowemu na Stronie internetowej vidaXL lub na żądanie Klienta Biznesowego.
3.4. Klienci Biznesowi nie otrzymują dostępu do aukcji w regionach, w których oferowane są takie usługi.
3.5. Klienci biznesowi mogą uczestniczyć w programach lojalnościowych, jeśli są one wyraźnie oferowane.
4.1 Klienci Biznesowi muszą zarejestrować Konto Klienta Biznesowego, aby składać zamówienia jako firma. Nie jest możliwe składanie zamówień w imieniu firmy bez utworzenia Konta Klienta Biznesowego i nie będzie również możliwe wypełnienie informacji o firmie w kasach innych niż kasa Konta Klienta Biznesowego.
4.2 Tworzenie konta klienta biznesowego: klienci biznesowi muszą podać swoją tożsamość i numer VAT w celu weryfikacji. Zweryfikujemy, czy podatek VAT jest zgodny z rejestrem VIES. W razie wątpliwości zastrzegamy sobie prawo do odmowy utworzenia konta. vidaXL zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta w dowolnym momencie, jeśli podejrzewamy oszustwo lub inne nieprawidłowości.
4.3 Zwroty VAT.
4.3.1 Zamówienia na Konto Biznesowe. O ile prawo nie stanowi inaczej, podczas korzystania z Konta Klienta Biznesowego, podatek VAT jest, w stosownych przypadkach, odliczany od każdego zamówienia podczas procesu zamówienia. Dodatkowe informacje są dostępne na dedykowanej stronie Helpdesk.
4.3.2 Inne zamówienia. Zamówienia złożone bez Konta Klienta Biznesowego nie będą kwalifikować się do zwrotu podatku VAT.
5.1. Jeśli Oferta jest ważna przez ograniczony czas lub podlega określonym warunkom, zostaną one wyraźnie określone w ofercie.
5.2. Oferta powinna zawierać szczegółowy opis produktów w celu umożliwienia Klientowi Biznesowemu prawidłowej oceny oferty.
5.3. Podczas gdy vidaXL dołoży uzasadnionych starań, aby zapewnić dokładność i kompletność informacji na swojej stronie internetowej, mogą wystąpić błędy (w tym błędy typograficzne i programistyczne). vidaXL zastrzega sobie prawo do skorygowania takich błędów i nie jest związana żadną umową zawartą na podstawie błędnych informacji. vidaXL zastrzega sobie ponadto prawo do anulowania każdej umowy zawartej na podstawie takich błędów.
6.1 Umowę uznaje się za zawartą wyłącznie po spełnieniu wszystkich następujących warunków: Klient Biznesowy składa zamówienie, otrzymuje pełną płatność, vidaXL wystawia potwierdzenie zamówienia, a zamówienie jest wysyłane przez vidaXL.
6.3 Jeśli Klient Biznesowy poda nieprawidłowe informacje, vidaXL zastrzega sobie prawo do zawieszenia świadczenia usług do czasu otrzymania prawidłowych informacji.
6.4 vidaXL może ocenić zdolność Klienta Biznesowego do wypełnienia swoich zobowiązań płatniczych i może odmówić lub nałożyć warunki na zamówienie w oparciu o uzasadnione podstawy. Decyzje takie zostaną przekazane Klientowi Biznesowemu w ciągu trzech dni od zawarcia umowy.
7.1. Z wyjątkiem zamówień złożonych na vidaXL.nl lub vidaXL.pl, w których ceny zawierają podatek VAT, ponieważ towary są wysyłane w tym samym kraju, wszystkie inne ceny na stronie internetowej będą wyświetlane bez podatku VAT, a podatek VAT nie będzie naliczany. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, takie jak opłaty za dostawę.
7.2 Dodatkowe opłaty, takie jak opłaty za dostawę i opłaty, zostaną określone na stronie internetowej i podczas procesu zamówienia.
8.1 Dostawa.
8.1.1 Określone terminy dostaw są przybliżone i odzwierciedlają obowiązek rozsądnego wysiłku. vidaXL ma swobodę wyboru przewoźnika, a opóźnienia nie uprawniają Klienta Biznesowego do jakiejkolwiek formy odszkodowania, z wyjątkiem przypadku umyślnego lub rażącego zaniedbania.
8.1.2 vidaXL zastrzega sobie prawo do dostarczania zamówień w wielu paczkach i nie będzie zmuszona do dostarczania wszystkich przedmiotów jednocześnie.
8.1.3 Jeśli Klient Biznesowy lub wyznaczona osoba trzecia nie jest obecna pod adresem dostawy, aby odebrać towar w uzgodnionym terminie, vidaXL zastrzega sobie prawo do pozostawienia produktu w miejscu dostawy, jeśli jest on bezpieczny, lub do przechowania produktów. vidaXL może zaoferować Klientowi Biznesowemu ponowną dostawę za dodatkową opłatą. Jeśli dostawa jest ostatecznie niemożliwa, zobowiązanie do zapłaty pozostaje w mocy, a dodatkowe koszty, w tym opłaty za zwrot, mogą zostać zafakturowane na Klienta Biznesowego. vidaXL zastrzega sobie prawo do udostępnienia produktów do odbioru w wybranym przez siebie miejscu dla Klientów Biznesowych.
8.2 Przeniesienie ryzyka. Ryzyko utraty lub uszkodzenia produktów pozostaje po stronie vidaXL do momentu dostawy do Klienta Biznesowego, chyba że uzgodniono inaczej. Jeśli Klient Biznesowy zdecyduje się na samodzielny odbiór, ryzyko przechodzi w momencie przekazania. Ryzyko przechodzi na Klienta Biznesowego po pierwszej nieudanej próbie dostawy.
8.3 Zgodność produktu.
8.3.1 vidaXL gwarantuje, że dostarczone produkty będą zgodne z umową, z zastrzeżeniem drobnych odchyleń w specyfikacjach (np. rozmiar, waga, kolor itp.) zwykle akceptowanych w branży.
8.3.2 Widoczne wady/niezgodności. Klient Biznesowy musi sprawdzić produkty natychmiast po dostawie lub w rozsądnym czasie po niej, nie później niż 14 dni po ich otrzymaniu. Przyjęcie towarów będzie oznaczać akceptację wszelkich widocznych wad, zgodność z umową, która mogła zostać racjonalnie wykryta. Wszelkie widoczne wady należy zgłosić do vidaXL w ciągu 14 dni od dostawy; niezastosowanie się do tego spowoduje utratę prawa do naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy.
8.3.3 Wady ukryte. W przypadku, gdy wady ujawnią się później, Klient Biznesowy musi powiadomić vidaXL w rozsądnym czasie, a w każdym razie nie później niż dwa miesiące po wykryciu wady. Niezgłoszenie wad w tym terminie spowoduje utratę wszelkich praw do środków zaradczych. Jeśli Klient Biznesowy zgłosi wadę na czas, vidaXL według własnego uznania określi odpowiednie środki zaradcze, w tym między innymi naprawę, wymianę, częściowy zwrot pieniędzy lub pełny zwrot pieniędzy.
9.1 Klient Biznesowy musi zapłacić za swoje zamówienie za pomocą jednej z dostępnych metod płatności opisanych i wymienionych w procesie realizacji transakcji oraz na dedykowanej stronie w Helpdesku. Niektóre metody płatności mogą być ograniczone dla klientów biznesowych korzystających z kont firmowych. Umowę uznaje się za zawartą po otrzymaniu przez vidaXL pełnej płatności.
9.2 Jeśli Klient Biznesowy nie wywiąże się ze swoich zobowiązań płatniczych w określonym terminie, zostanie to uznane za niewykonanie zobowiązania bez konieczności powiadamiania o niewykonaniu zobowiązania. vidaXL może naliczyć Klientowi Biznesowemu odsetki ustawowe i wszelkie obowiązujące pozasądowe opłaty windykacyjne.
10.1 Dostarczony towar pozostaje własnością vidaXL do momentu całkowitej zapłaty należnej kwoty przez Klienta Biznesowego.
11.1 Odpowiedzialność vidaXL:
11.1.1 W maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo, odpowiedzialność vidaXL za wszelkie niewykonanie umowy jest ograniczona do całkowitej kwoty zapłaconej przez Klienta Biznesowego za daną umowę.
11.1.2. vidaXL nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie, w tym między innymi za szkody następcze, utratę zysków, utracone oszczędności, utratę danych lub szkody wynikające z przerwy w prowadzeniu działalności.
11.1.3 Ograniczenia te nie mają zastosowania w przypadku, gdy odpowiedzialność nie może być wyłączona przez prawo.
11.2 Odpowiedzialność Klienta Biznesowego: Klient Biznesowy zabezpiecza vidaXL przed wszelkimi roszczeniami osób trzecich, z wyjątkiem przypadków umyślnego lub rażącego zaniedbania ze strony vidaXL lub jej dyrektorów.
11.3 Siła wyższa.
11.3.1 vidaXL nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie swoich zobowiązań w przypadku działania siły wyższej zgodnie z definicją holenderskiego prawa umów.
11.3.2 W przypadku działania siły wyższej Klient Biznesowy nie może żądać odszkodowania za poniesione szkody.
11.3.3 Zgodnie z prawem holenderskim siła wyższa nie zwalnia dłużnika z obowiązku zapłaty kwot należnych z tytułu umowy.
12.1 Klient Biznesowy może składać reklamacje za pomocą dowolnej z metod komunikacji udostępnionych przez vidaXL na stronie internetowej.
12.2 Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy składać niezwłocznie, z podaniem pełnych informacji, w rozsądnym terminie po zidentyfikowaniu przez Klienta Biznesowego problemu.
12.3 vidaXL odpowie na reklamacje w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Jeśli rozwiązanie wymaga więcej czasu, vidaXL potwierdzi odbiór i wskaże, kiedy można spodziewać się kompleksowej odpowiedzi.
13.1Zmiana :vidaXL zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych warunków bez wcześniejszego powiadomienia. Wszelkie zmiany mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu zmienionej wersji.
13.2 Rozdzielność postanowień: Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszej umowy zostanie uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
13.3 Niezależność: Żadne z postanowień niniejszej umowy nie może być interpretowane jako ustanowienie partnerstwa, spółki joint venture lub relacji agencyjnej między stronami.
13.4 Podwykonawcy.vidaXL zastrzega sobie prawo do podzlecenia całości lub części usług wymaganych do wykonania umowy.
14.1 Umowy między vidaXL a Klientem Biznesowym, do których mają zastosowanie niniejsze Warunki, podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu.
14.2 Wszelkie spory, które mogą wyniknąć z umowy i których nie można rozstrzygnąć polubownie, mogą zostać skierowane wyłącznie do sądu w Oost-Brabant, z siedzibą w Hertogenbosch. Jest to uzależnione od zakresu, do jakiego obowiązkowe zasady jurysdykcji ograniczają ten wybór. vidaXL i Klient biznesowy mogą rozstrzygać spory za pomocą wiążących porad prawnych lub arbitrażu.
Wersja: 2020-06-01
Artykuł 2 – Stosowanie
Artykuł 3 – Konto klienta
Artykuł 4 – Regulamin korzystania ze strony
Artykuł 5 – Zamówienia
Artykuł 6 – Aukcje
Artykuł 7 – Komentarze
Artykuł 8 – Zamknięcie konta i funkcji strony internetowej
Artykuł 9 – Polityka prywatności i dane osobowe
Artykuł 10 –Własność intelektualna i dane jednostek zewnętrznych
Artykuł 12 – Postanowienia końcowe
3. Użytkownikowi nie wolno kopiować ani udostępniać (poprzez hiperłącze lub inny sposób) Strony Internetowej ani żadnej jej części bez pisemnej zgody od vidaXL.
2. Ponadto vidaXL ma prawo ograniczyć, uniemożliwić lub unieważnić niektóre możliwe użycie Konta lub tymczasowo zablokować Konto w przypadkach takich, jak opisane w Artykule 8 punkt 3. W każdej chwili vidaXL zastrzega sobie prawo do wyłączenia niektórych funkcji Strony Internetowej lub ich zmian.
4. Strona Internetowa wykorzystuje pliki cookies. Pliki te są używane, by np. zapamiętać wprowadzone dane logowania. Ponadto pliki cookies są używane na Stronie Internetowej. 5. Użytkownik może ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, żeby nie przyjmowała plików cookies podczas odwiedzania Strony Internetowej. W tym przypadku możliwe jest jednak, że Użytkownik nie będzie mógł w pełni korzystać ze wszystkich funkcji Strony Internetowej lub jej lub jego dostęp do części Strony i/lub konta będzie ograniczony.
6. vidaXL zastrzega sobie prawo do zachowania informacji dotyczących działań osób odwiedzających Stronę (między innymi używany adres IP), o ile pojawia się podejrzenie nieautoryzowanego użycia lub nadużycia Strony z Konta Użytkownika. 7. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących użycia danych osobowych Użytkownika oraz plików cookies na Stronie Internetowej, prosimy o odniesienie się do Polityki Prywatności vidaXL, którą można znaleźć na Stronie Internetowej.
Załącznik(i)
Regulamin
Pobierz Regulamin aukcji
Polityka zwrotow
Polityka prywatności i plików cookie
Akceptując wszystkie nasze pliki cookie, zgadzasz się na to by vidaXL wykorzystała je w celu poprawy korzystania z witryny, na przykład dzięki wyświetlaniu odpowiednich produktów i sugestiom. vidaXL ma również kilku partnerów, którzy wymagają przesłania im danych w celu potwierdzenia sprzedaży lub dostarczania ukierunkowanych reklam. Więcej informacji możesz znaleźć w naszym oświadczeniu o ochronie prywatności i plikach cookie.
Chcieć wiedzieć więcej?
Niezbędne pliki cookie Pliki cookie, które są niezbędne do działania witryny. Na przykład Twój koszyk i lista życzeń.
Analityczne pliki cookie Te pliki cookie pozwalają nam liczyć wizyty i źródła ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne i zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po witrynie. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są agregowane, a zatem anonimowe. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą witrynę i nie będziemy mogli monitorować jej działania.
Marketingowe pliki cookie Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.