Mamy różne regulaminy dla konsumentów i klientów biznesowych. Zobacz odpowiedni regulamin poniżej:

Regulamin dla Konsumentów

Zaktualizowano: 2020-06-01

Niniejszy regulamin ma zastosowanie do korzystania ze strony internetowej: www.vidaxl.pl, obsługiwanej przez vidaXL Europe B.V. (do której odnoszą się późniejsze zwroty "my", "nasze", "nas"). Użytkownik strony akceptuje fakt, że korzystanie z tej witryny oraz transakcje dokonane za jej pośrednictwem, podlegają pod ten regulamin. Zalecamy dokładne przeczytanie regulaminu i wydrukowanie go sobie na przyszłość. Poprzez przeglądanie, użytkowanie, rejestrację i zawieranie transakcji na naszej stronie internetowej użytkownik potwierdza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin. W innym przypadku nie należy korzystać z tej strony internetowej.

Podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej użytkownik będzie zobowiązany do podania swoich danych osobowych, tj. imienia i nazwiska, adresu, kodu pocztowego, obecnego adresu zamieszkania oraz adresu e-mail. Dane użytkownika będą wykorzystywane zgodnie z naszą polityką prywatności. Akceptując niniejszy regulamin, użytkownik potwierdza również, że zapoznał się i akceptuje naszą politykę prywatności.

Spis:

Art 1 – Dostępność usługi

Art 2 – Informacja o nas

Art 3 – Zmiany w witrynie

Art 4 – Proces zamówienia

Art 5 – Potwierdzenie zamówienia

Art 6 – Płatność

Art 7 – Bezpieczeństwo Art 8 – Dostawa

Art 9 – Dokładność treści

Art 10 – Zwroty, rezygnacja i wymiana

Art 11 – Zwroty kosztów

Art 12 – Gwarancja

Art 13 – Procedura składania skarg

Art 14 – Przegląd praw

Art 15 – Odpowiedzialność

Art 16 – Inne ważne terminy

Art 17 – Skontaktuj się z nami

Art 1 – Dostępność usługi

Składając zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej użytkownik potwierdza, że jest uprawniony do zawierania umów wiążących oraz że ma ukończone 18 lat.

Art 2 – Informacja o nas

Obsługiwane przez: vidaXL Europe B.V.

Nazwa: vidaXL.pl

Adres biura: 

Mary Kingsleystraat 1

5928 SK Venlo

Holandia

Adres e-mail: webservice@vidaXL.pl

NIP: 09188362

VAT NL820055220B01

Art 3 – Zmiany w witrynie

VidaXL zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie od czasu do czasu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie zamieszczenia ich na naszej stronie internetowej i będą miały zastosowanie do wszystkich zamówień na zakup produktów, począwszy od tej daty. Obowiązkiem użytkownika jako gościa tej strony jest przeczytanie warunków przed skorzystaniem. Wszelkie odstępstwa od tych warunków mogą być rozpatrywane tylko wtedy, gdy zostały napisane i podpisane przez naszego autoryzowanego przedstawiciela. W tym przypadku inne przepisy niniejszego regulaminu pozostają nienaruszone.

Art 4 – Proces zamówienia

Zalecamy zapoznanie się z instrukcją „Jak złożyć zamówienie”. Wszystkie zamówienia złożone za pośrednictwem strony internetowej www.vidaXL.pl podlegają akceptacji naszych warunków (patrz punkt 1.2).

W momencie składania zamówienia użytkownik zostanie poproszony o zaznaczenie pola w którym potwierdza , że przeczytał, zrozumiał i zgadza się z treścią niniejszych warunków. Warunki w chwili złożenia zamówienia obowiązują cały czas chyba, że użytkownik zgodzi się na nowszą, uaktualnioną wersję.

Użytkownik składając zamówienie na naszej stronie musi się zarejestrować – podać login oraz hasło. Informacje, które podasz muszą być kompletne i dokładne. Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności w momencie logowania. VidaXL nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty, które moga być wynikiem błędu użytkownika. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących szczegółów Twojego logowania lub stałeś się świadkiem nadużyć prosimy o kontakt.

Art 5 – Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wygenerowaną przez nasz system. Nie oznacza to, że zamówienie zostało przyjęte. Zamówienie stanowi dla nas ofertę dla zakupu produktu. Wszystkie zamówienia podlegają akceptacji przez nas poprzez wysłanie wiadomości e-mail, która jest podstawą przyjęcia zamówienia. Umowa między stronami zostanie utworzona w momencie, gdy wyślemy produkt do Ciebie. Do tego czasu możemy podwiadomić Cię, że nie akceptujemy zlecenia, lub możemy je anulować. Wszystkie produkty, które można zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej są naszą własnością do czasu otrzymania płatności za całość zamówienia.

Art 6 – Płatność

Płatności można dokonać za pomocą dowolnej metody wymienionej w sekcji metod płatności. Możemy przyjąć Twoją płatność w momencie złożenia zamówienia. Po sprawdzeniu Twojej karty płatniczej lub szczegółów konta PayPal oraz zatowarowania jesteśmy w stanie wysłać produkt w bardzo krótkim czasie.

Aby upewnić się, że konto PayPal, karta kredytowa lub debetowa nie jest używana bez Twojej zgody będziemy weryfikować informacje podane w trakcie składania zamówienia (nazwa, adres oraz inne dane osobowe przekazywane przez Ciebie) z odpowiednich baz danych firm trzecich. Zgadzając się na niniejsze warunki zewzwalasz na możliwość przeprowadzenia tego rodzaju kontroli. Informacje te są wykorzystywane jedynie w celu sprawdzenia tożsamości. Wszystkie podane przez Ciebie informacje będą traktowane zgodnie z naszą polityką prywatności i ustawą o ochronie danych osobowych z 1998 roku.

Art 7 – Bezpieczeństwo

Po dotarciu do etapu płatności za zamówienie, tryb bezpieczeństwa zostanie aktywowany automatycznie. W prawym dolnym rogu okna przeglądarki pojawi się kłódka informująca o tym, że wszystkie Twoje dane są szyfrowane w celu zwiększenia bezpieczeństwa. Aby dokonać płatości za pomocą karty kredytowej lub debetowej poprosimy Cię o podanie danych karty. Jest to wymagane w przypadku każdorazowej płatności. Będziemy kontaktować się z Tobą jedynie w przypadku płatności na naszej stronie internetowej. Jeśli otrzymasz e-mail z prośbą o podanie szczegółów karty prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Dokładamy wszelkich starań aby ta strona internetowa była wolna od wirusów i innych szkodliwych treści, które mogą spowodować uszkodzenie komputera, lecz nie odpowiadamy za jakiekolwiek straty poniesione z tego tytułu. Twoim obowiązkiem jest zapewnienie odpowiedniej ochrony swojego komputera (program anywirusowy) aby używać strony bezpiecznie. Wyłączając prawo stosowane nie odpowiadamy za straty lub zniszczenia poniesione przez Użytkownika w wyniku działań wirusów lub innych szkodliwych materiałów podczas używania naszej strony.

Art 8 – Dostawa

Dostawa produktów zamówionych w sklepie internetowym www.vidaXL.pl jest bezpłatna.

Terminy dostawy różnią się w zależności od adresu dostawy oraz rodzaju produktu, który chcesz otrzymać. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz informacje o wysyłce.

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie przesyłki dotarły do klienta na czas. Jednakże z przyczyn niezależnych od nas czas wysyłki może ulec zmianie. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub niedostarczenie produktów w ustalonym wcześniej terminie spowodowane przez okoliczności, które nie leżą w naszej kontroli.

Jeśli nikt nie jest w stanie odebrać Twojego zamówienia pod adresem, który wskazałeś istnieje możliwość pozostawienia przesyłki pod innym adresem w Twojej okolicy o czym zostaniesz poinformowany. W innym przypadku przesyłka trafi do magazynu przewoźnika a Ty zostaniesz poinformowany odnośnie odbioru przesyłki. Ryzyko uszkodzenia lub zaginięcia produktu (w przypadku uiszczenia całości zapłaty) leży po naszej stronie do momentu pierwszej próby dostarczenia. Refundacje wysyłki mogą być dokonywane wyłącznie w zgodzie z obowiązującym Prawem Ochrony Konsumenta.

Art 9 – Dokładność treści

Z wyjątkiem przypadków określonych poniżej cena jest określana jako cena, która została wyświetlona w momencie otrzymania Twojego zamówienia przez nas. Staramy się, aby wszystkie ceny były na naszej stronie dokładne, lecz błędy czasem są nieuniknione. Jeśli zauważymy jakiekolwiek nieprawidłowości z tym związane skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko będzie to możliwe w celu uaktualnienia lub anulowania zamówienia. Jeśli nie uda nam się z Tobą skontaktować, zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli w tym wypadku wpłata została dokonana – zwrócimy Ci ją. Wszystkie ceny wyświetlane są w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

Wszystkie wielkości, rozmiary i pomiary są przybliżone. Staramy się wyświetlać je tak dokładnie, jak to możliwe, ale nie możemy zagwarantować, że są absolutnie poprawne. Dokładamy wszelkich starań, aby wyświetlać zdjęcia produktów jak najbardziej zbliżonych ich rzeczywistemu wyglądowi.

Art 10 – Zwroty, rezygnacja i wymiana

W sprawie zwrotu Twojego zamówienia polecamy odnieść się do działu Informacje o zwrotach. Zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta masz prawo anulować swoje zamówienie w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania produktu. W tym przypadku otrzymasz zwrot wszystkich poniesionych kosztów zgodnie z określającymi to przepisami. Dla Twojej wygody oferujemy także dodatkowy czas na zwrot wynoszący 30 dni od momentu otrzymania produktu. Jeśli chcesz anulować zamówienie musisz poinformować nas pisemnie, e-mailem. Zorganizujemy wtedy darmowy odbiór produktu zapakowanego w pierwotne opakowanie. W momencie zakupu masz prawny obowiązek zadbania, aby w przypadku zwrotu produkt wrócił do nas w nienaruszonym stanie. W innym przypadku zastrzegamy sobie prawo do wyciągnięcia konsekwencji.

Warunki te nie mają wpływu na Twoje inne prawa konsumenckie i nie mają na celu ich zastąpienia. Aby uzyskać więcej informacji na temat Twoich praw jako konsumenta będącego pod ochroną przepisów dotyczących sprzedaży na odległość, należy skontaktować się z lokalnymi organami władzy lub centrum konsumenckim.

W rzadkich przypadkach jest możliwa zmiana specyfikacji produktu. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe w celu zaproponowania alternatywnego produktu. Jeśli nie będziesz zadowolony z tego rozwiązania skontaktuj się z biurem obsługi klienta w celu zorganizowania odbioru oraz przeprowadzenia zwrotu.

Jeśli uważasz, że otrzymałeś uszkodzony lub nieprawidłowy produkt należy poinformować biuro obsługi klienta. Prosimy nie odsyłać produktów w pierwszej kolejności, a skontaktowanie się z nami w celu omówienia odpowiedniego rozwiązania. Może ono zawierać naprawę, wymianę części, wymianę całego produktu lub zwrot. W przypadku zwrotu otrzymasz całość poniesionych kosztów uszkodzonego produktu.

Art 11 – Zwroty kosztów

Jeśli anulujesz zamówienie zgodnie z zasadami opisanymi w art.10 zwrócimy Ci pieniądze zaraz po otrzymaniu produktu. Zwrot kosztów nastąpi na konto karty lub konta PayPal, który został użyty podczas płacenia za zamówienie i jak wspomniano powyżej z zastrzeżeniem przepisów ustanowionych dla towarów uszkodzonych lub towarów objętych gwarancją zwrotu.

Art 12 – Gwarancja

Gwarantujemy, iż wszystkie produkty zakupione od nas, przez naszą stronę internetową, są objęte umową sprzedaży przez okres 2 lat od daty dostarczenia produktu, zgodnie z prawem Unii Europejskiej, lecz prawa narodowe mogą gwarantować dodatkowe przywileje. Stosowanie się do umowy sprzedaży oznacza, że produkt jest zgodny z opisem umieszczonym na naszej stronie, przeznaczony do celów, do których przeznaczone są inne produkty tego typu a jego jakość i wydajność są standardowe, porównywalne do innych produktów tego samego typu, jakich można oczekiwać. Gwarancja pokrywa również uszkodzenia, które mogły powstać w czasie transportu.

W przypadku braku zgodności z opisem, klient ma prawo domagać się uzyskania takiej zgodności, bezpłatnie przez naprawę bądź wymianę, lub jeśli nie jest to możliwe przez zwrot lub odpowiedni upust. Jeśli zakupiony produkt jest uszkodzony prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą obsługą klienta. 

Prawna gwarancja nie wpływa i nie oddziałuje na inne prawa konsumenta, oparte na przepisach prawa danego kraju. 

Prawa konsumenta w granicach gwarancji stają się nieważne, jeśli jakakolwiek z części produktu została zmieniona, przez jednostkę inną niż producent lub autoryzowana jednostka serwisowa.  

Artykuł 13 – Kody rabatowe

Przedsiębiorca posiada wdrożoną procedurę reklamacyjną, o której klienci są odpowiednio poinformowani, oraz na podstawie której rozpatrywane są skargi i zażalenia.

Reklamacje odnośnie do wykonania usługi, zawartej w umowie, należy opisać w sposób kompletny i jasny. W możliwe najszybszym czasie od momentu rozpoznania wady lub naruszenia.

Na wniesione skargi, przedsiębiorca zobligowany jest odpowiedzieć w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Jeśli reklamacja jest złożona, a jej rozpatrzenie wymaga większych nakładów czasowych, klient zostanie poinformowany o rozpoczęciu procesu weryfikacji. Klient powinien dać przedsiębiorcy co najmniej 4 tygodnie, na rozpatrzenie i rozstrzygnięcie sprawy. Jednocześnie przedsiębiorca powinien znaleźć rozwiązanie przy współpracy z podmiotem wnoszącym. Jeżeli sprawa nie zostanie rozstrzygnięta w założonym okresie, pojawia się spór, który kwalifikuje się do rozstrzygnięcia.

Jeżeli jesteś niezadowolony ze sposobu rozpatyrwania skarg możesz skontaktować się z Komisją Rozstrzygania Sporów za pośrednictwem Europejskiej Platformy ODR. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Artykuł 14 – Kody rabatowe

Każdy kupon rabatowy może zostać wykorzystany przez klienta tylko raz (jeżeli nie wskazano inaczej). Aby w pełni skorzystać ze zniżki należy spełnić określone (w newsletterze) warunki: minimalną kwotę zakupu, określone prudukty, ilość , datę zakończenia itd.  W sytuacji gdy kod nie działa prosimy o kontakt mailowy z naszym centrum obsługi klienta pod adresem:

webservice@vidaXL.pl

Przed sfinalizowaniem zamówienia prosimy o upewnienie się, iż kupon zniżkowy jest ważny. Finalizacja transakcji oznacza, że klient zgadza się na dokonanie wpłaty i nie może ubiegać się o zwrot kosztów nieaktualnego kuponu. Klient nie może żądać zwrotu należności jeśli cała procedura nie została przeprowadzona poprawnie.

Kody zniżkowe nie łączą się z innymi promocjami lub zniżkami. Nie można ich również zastosować przy płatnościach za produkty kupione na aukcjach. Warunki użytkowania, ważność i wartość kodów może zostać zmieniona bez uprzedniego zawiadomienia.

Art 15 – Przegląd praw

Zgadzając sie na warunki regulaminu Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie prawa autorskie i inne prawa własności intelektualnej są dostepne tylko dla użytku osobistego i pozostają naszą własnością przez cały czas.

Użytkownik ma prawo do pobrania lub skopiowania materiałów jako wsparcie dla użytku osobistego do użytku na naszej stronie. Kopiowanie, reprodukowanie, publikowanie, rozpowszechnianie lub wyświetlanie treści lub materiałów prezentowanych na naszej stronie internetowej do jakichkolwiek innych zastosowań jest niezgodne z prawem i jest zabronione przez prawo. 

Treści i inne materiały na naszej stronie internetowej są dostępne tylko dla użytku osobistego i nie mogą być kopiowane lub wykorzystywane chyba, że wyrazimy na to zgodę na warunkach zatwierdzonych pisemnie.

Art 16 – Odpowiedzialność

Temat do pozostałej części tej sekcji to odpowiedzialność. Jeśli użytkownik nie przestrzega warunków niniejszego regulaminu VidaXL będzie odpowiedziala jedynie za cenę produktu. Nie ponosimy odpowiedzialności za straty, które wynikają z nieprzestrzegania warunków regulaminu, które należą do następuących kategorii: utrata dochodów lub przychodów, bankructwo, utrata zysków, utrata przewidywanych oszczędności, utrata danych, utrata renomy lub reputacji oraz specjalne lub pośrednie straty działające na szkodę firmy.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasza strona spełniała wszystkie obowiązujące normy bezpieczeństwa tym samym zastrzegamy sobie, iż nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności za nieautoryzowany dostęp do informacji przekazywanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Jeśli którykolwiek z tych warunków lub jakichkolwiek postanowień umowy są określane przez właściwe władze za nieważne , niezgodne z prawem lub niewykonalne w jakimkolwiek stopniu, taki termin, warunek lub postanowienie zostanie w tym zakresie oddzielony od pozostałych warunków i postanowień, które będą nadal obowiązywać w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo.

Art 17 – Inne ważne terminy

Wszystkie umowy zawierane są w języku polskim. Wszystkie sprawy, które mogą wyniknąć w przyszłości będą podlegać prawu polskiemu oraz jurysdykcji sądów polskich.

Niniejszy regulamin stanowi całość porozumienia pomiędzy nami i zastepuje wszystkie dyskusje, korespondencje i negocjacje odnośnie tematu sprawy.

Zgadzamy się, że żadna ze stron nie rości żadnych czynności prawnych w odniesieniu do jakiejkolwiek reprezentacji lub gwarancji (przez niedopatrzenie lub niedbastwo), która nie jest określona w niniejszym Regulaminie.

Żadna osoba poza stroną niniejszej umowy nie ma prawa do egzekwowania jakiegokolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu.

Art 18 – Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące lub związane z niniejszym Regulaminem lub stroną internetową prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Pobierz Regulamin VidaXL

 

Regulamin dla Klientów Biznesowych

Ostatnia aktualizacja: 2020-06-01

Zawartość:

Artykuł 1 - Definicje

Artykuł 2 - Tożsamość przedsiębiorcy

Artykuł 3 - Zakres stosowania

Artykuł 4 - Oferta

Artykuł 5 - Umowa

Artykuł 6 - Ceny

Artykuł 7 - Wykonanie umowy i dodatkowa gwarancja

Artykuł 20 - Dostawa i wykonanie

Artykuł 9 - Rozszerzone transakcje: czas trwania, zakończenie i przedłużenie

Artykuł 10 - Płatność

Artykuł 11 - Zachowanie tytułu własności

Artykuł 12 - Odpowiedzialność

Artykuł 21 - Procedura składania reklamacji

Artykuł 14 – Spory

 

Artykuł 1 - Definicje

W niniejszym regulaminie będą stosowane następujące terminy i definicje:

1. Dzień: dzień kalendarzowy;

2. Treści cyfrowe: dane, które są produkowane lub dostarczane w formie cyfrowej;

3. Umowa długoterminowa: umowa, która przewiduje regularne dostarczanie towarów, usług i / lub treści cyfrowych przez określony czas;

4. Trwały nośnik: dowolne narzędzie - w tym e-mail - które umożliwia klientowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji, które są do nich osobiście adresowane, w sposób umożliwiający przyszłe konsultacje lub wykorzystanie ich w okresie dostosowanym do celu, dla którego informacje są przeznaczone i umożliwia niezmienione odtworzenie przechowywanych informacji;

5. Klient: osoba fizyczna lub prawna, która działa jako osoba zawodowa i / lub na rzecz firmy;

6. Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna, która oferuje produkty, (dostęp do) treści cyfrowych i / lub usług klientom na odległość;

7. Umowa zawierana na odległość:  umowa zawierana między przedsiębiorcą a klientem w kontekście zorganizowanego systemu sprzedaży produktów na odległość, treści cyfrowych i / lub usług, na mocy której do czasu zawarcia umowy wyłączność lub część wykorzystuje jedną lub więcej technik porozumiewania się na odległość;

8. Na piśmie: w niniejszych warunkach „pisemne” obejmuje komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej i faksu, jeśli tożsamość nadawcy i integralność wiadomości e-mail są wystarczająco pewne;

9. Technika porozumiewania się na odległość: zasób, który można wykorzystać do zawarcia umowy bez konieczności spotkania klienta i przedsiębiorcy w tym samym czasie w tej samej przestrzeni;

10. Strona internetowa: sklep internetowy przedsiębiorcy w którym oferowane są towary i usługi, które mogą kupić klienci;

11. Platforma: środowisko zewnętrzne, w którym przedsiębiorcy mogą oferować towary i usługi, które mogą kupić klienci.

Artykuł 2 - Tożsamość przedsiębiorcy

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością vidaXL Europe B.V., z siedzibą pod adresem Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Holandia. Działająca w Holandii pod numerem VAT: NL820055220B01, prowadząca działalność pod numerem Izby Handlowej 09188362.

Artykuł 3 - Zakres stosowania

1. Niniejsze warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy i każdej umowy zawieranej na odległość między przedsiębiorcą a klientem.

2. Jeżeli klient zawrze prowizje lub warunki odbiegające od ogólnych warunków lub nieuwzględnione w nich, to postanowienia lub warunki będą miały zastosowanie do przedsiębiorcy tylko w przypadku, gdy zostaną wyraźnie zaakceptowane w formie pisemnej.

3. Tekst regulaminu zostanie udostępniony klientowi przed zawarciem umowy na odległość. Jeśli nie jest to racjonalnie możliwe, przedsiębiorca przed zawarciem umowy na odległość poinformuje, w jaki sposób można zapoznać się z warunkami umowy u przedsiębiorcy i jak najszybciej przesłać je bezpłatnie na żądanie klienta.

4. Jeżeli umowa zawierana na odległość zawierana jest drogą elektroniczną, może się zdarzyć, że wbrew postanowieniom poprzedniego paragrafu i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszego regulaminu może zostać udostępniony klientowi drogą elektroniczną w taki sposób, że może być przechowywany przez klienta w prosty sposób na trwałym nośniku danych. Jeśli nie jest to racjonalnie możliwe, to przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane miejsce, w którym można zapoznać się z regulaminem drogą elektroniczną oraz że zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób nieodpłatnie na życzenie klienta.

5. Jeżeli i o ile jedno z postanowień niniejszych ogólnych warunków jest nieważne, to dotyczące go postanowienie należy odczytywać w sposób zgodny z prawnie dozwolonym postanowieniem, które jest najbliższe co do treści intencjom stron, jak się wydaje od nieważnego postanowienia, podczas gdy pozostałe postanowienia pozostają w pełnej mocy.

6. Jeśli oprócz niniejszych warunków mają zastosowanie szczególne warunki zewnętrznej platformy, na której przedsiębiorca oferuje produkty i usługi, klient może w przypadku sprzecznych warunków zawsze powołać się na odpowiedni warunek, który jest najbardziej korzystny dla nich, ale tylko wtedy, gdy Regulamin nie podlega odstępstwu.

Artykuł 4 - Oferta

1. Jeśli oferta jest ograniczona czasowo lub podlega warunkom, zostanie to wyraźnie określone w ofercie.

2. Oferta będzie zawierała pełny i szczegółowy opis oferowanych produktów, treści cyfrowych i / lub usług.

3. Treść serwisu oraz jego oferta zostały opracowane z najwyższą starannością. Przedsiębiorca nie może jednak zagwarantować, że wszystkie informacje na stronie są zawsze poprawne i kompletne. Z tego powodu wszystkie ceny, oferta i inne informacje na stronie internetowej oraz w innych materiałach od przedsiębiorcy są obarczone oczywistymi błędami programistycznymi i pisarskimi.

Artykuł 5 - Umowa

1. Umowa wchodzi w życie z chwilą przyjęcia przez klienta oferty i spełnienia odpowiednich warunków.

2. Jeżeli klient przyjął ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi drogą elektroniczną otrzymanie przyjęcia oferty. Jeżeli wpłynięcie oferty nie zostało potwierdzone przez przedsiębiorcę, klient może wypowiedzieć umowę.

3. Po przyjęciu oferty przez klienta, przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do anulowania oferty w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia oferty. Przedsiębiorca niezwłocznie powiadomi klienta o takich anulowaniach.

4. W przypadku zawarcia umowy drogą elektroniczną przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłania danych oraz zapewni bezpieczne środowisko sieciowe. Jeśli klient może zapłacić elektronicznie, przedsiębiorca zastosuje w tym celu odpowiednie środki bezpieczeństwa.

5. Jeżeli po akceptacji umowy okaże się, że klient podał nieprawidłowe dane, przedsiębiorca ma prawo wywiązać się ze swoich zobowiązań dopiero po otrzymaniu prawidłowych danych.

6. Przedsiębiorca może w ramach przepisów ustawowych zbadać, czy klient jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, a także zbadać wszystkie fakty i czynniki, które mają znaczenie dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tego dochodzenia przedsiębiorca ma solidne podstawy do odstąpienia od umowy, ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub wniosku, podając przyczyny, bądź też dołączyć do realizacji specjalne warunki. Jeżeli przedsiębiorca na podstawie śledztwa odrzuci żądanie lub dołączy do niego specjalne warunki, klient zostanie o tym poinformowany nie później niż 3 dni po zawarciu umowy.

Artykuł 6 - Ceny

1. Wszystkie ceny wymienione na stronie internetowej i innych materiałach przedsiębiorcy zawierają podatek VAT (o ile nie określono inaczej) i, o ile nie określono inaczej na stronie internetowej, zawierają inne obowiązujące opłaty.

2. W przeciwieństwie do poprzedniego ustępu przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny są związane z wahaniami na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu, po zmiennych cenach. Ten związek z wahaniami i faktem, że podane ceny są cenami docelowymi, zostanie podany w ofercie.

3. Przedsiębiorca może zmienić ceny 2 tygodnie po zawarciu umowy. Klienci, którzy nie zgadzają się na zmianę, mają prawo do rozwiązania umowy bez obciążania tego przedsiębiorcy opłatami.

4. Dodatkowe opłaty, takie jak opłaty za dostawę i opłaty, zostaną wymienione na stronie internetowej i co najmniej pokazane podczas procesu zamówienia.

Artykuł 7 - Wykonanie umowy i dodatkowa gwarancja

1. Przedsiębiorca gwarantuje, że dostarczone produkty i usługi są zgodne z umową, przy czym przyjmuje się, że drobne odchylenia przyjęte w branży w zakresie określonych wymiarów, wag, ilości, przebarwienia i nieznaczne wzajemne odchylenia kolorystyczne itp. nie stanowią uchybień na część przedsiębiorcy.

2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego towaru w momencie dostawy oraz sprawdzenia, czy dostarczony towar spełnia warunki umowy. Obejmuje on:

- czy dostarczono właściwe towary;

- czy dostarczony towar odpowiada liczbie i ilości temu, co zostało uzgodnione;

- czy dostarczone towary spełniają wymagania, które mogą być postawione dla normalnego użytkowania i / lub celów handlowych.

W przypadku widocznych wad lub braków klient musi zgłosić je przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od dostawy. W przypadku stwierdzenia niewidocznych wad lub braków, klient musi zgłosić je przedsiębiorcy najpóźniej w ciągu 14 dni po ich wykryciu. Jeśli klient tego nie zrobi, nie będzie już uprawniony do jakiejkolwiek formy naprawy, wymiany, odszkodowania i / lub zwrotu kosztów za te wady.

3. Jeżeli przedsiębiorca uzna reklamację za uzasadnioną, po uzgodnieniu z klientem produkty zostaną naprawione, wymienione lub (częściowo) zwrócone. Przedsiębiorca może w ten sposób przekierować klienta do producenta lub dostawcy.

Artykuł 8 - Dostawa i wykonanie

1. Zgodnie z postanowieniami w tym zakresie zawartymi w art. 3 niniejszych warunków przedsiębiorca zrealizuje przyjęte zamówienia z odpowiednią szybkością.

2. Przedsiębiorca jest uprawniony do angażowania osób trzecich, jeżeli jest to wymagane do wykonania obowiązków wynikających z umowy.

3. Podane terminy dostaw należy interpretować jako obowiązek podjęcia rozsądnych starań i uważa się je za przybliżone. Przedsiębiorca ma swobodę wyboru przewoźnika. Z wyjątkiem przypadku zamierzonej lub umyślnej lekkomyślności ze strony sprzedawcy, przekroczenie terminu dostawy nigdy nie uprawnia klienta do jakiejkolwiek formy odszkodowania.

4. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do dostarczania sprzedanych produktów w częściach.

5. Ryzyko uszkodzenia i / lub utraty produktów spoczywa na przedsiębiorcy do momentu dostawy do klienta, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. Jeśli klient zgodzi się odebrać produkty, ryzyko przechodzi w momencie przekazania produktów.

6. Jeżeli klient lub wskazana przez niego osoba trzecia nie jest obecna pod adresem dostawy w uzgodnionym terminie odbioru, przedsiębiorca ma prawo odebrać produkty. W porozumieniu z klientem przedsiębiorca może za dodatkową opłatą oferować produkty klientowi o innej porze i / lub dniu. Jeśli dostawa okaże się niemożliwa, zobowiązanie do zapłaty nie zostanie anulowane, a klient zostanie obciążony wszelkimi dodatkowymi kosztami, w tym kosztami zwrotu.

Artykuł 9 - Rozszerzone transakcje: czas trwania, zakończenie i przedłużenie

Zakończenie:

1. Klient zawsze może wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony i dotyczącą regularnego dostarczania produktów, treści cyfrowych lub usług zgodnie z uzgodnionymi zasadami wypowiedzenia i okresem wypowiedzenia nie dłuższym niż dwa miesiące.

2. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę zawartą na czas określony i której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej), treści cyfrowych lub usług na koniec oznaczonego okresu z zachowaniem uzgodnionych w tym celu warunków wypowiedzenia oraz okres wypowiedzenia wynoszący maksymalnie dwa miesiące.

3. Klient może wypowiedzieć umowy, o których mowa w powyższych paragrafach, w formie pisemnej.

Rozszerzenie:

4. Umowa zawarta na czas określony i dotycząca regularnej dostawy produktów (w tym energii elektrycznej), treści cyfrowych lub usług zostanie automatycznie przedłużona na ten sam czas określony.

5. Podane okresy wypowiedzenia dotyczą również wypowiedzenia przez przedsiębiorcę

Artykuł 10 - Płatność

1. Klient ma obowiązek zapłacić przedsiębiorcy podczas procesu zamówienia i na stronie internetowej wymienionych metod płatności. Przedsiębiorca może oferować różne metody płatności, które mogą się zmieniać od czasu do czasu. O ile nie ustalono inaczej, klient jest zobowiązany do zapłaty w ciągu 14 dni od dostawy.

2. Jeśli klient nie wywiąże się ze swoich zobowiązań płatniczych w terminie, ponosi natychmiastową odpowiedzialność prawną, bez konieczności zawiadomienia o zwłoce. Przedsiębiorca jest uprawniony do podwyższenia kwoty należnej o odsetki ustawowe, a przedsiębiorca ma prawo obciążyć klienta poniesionymi przez siebie pozasądowymi kosztami windykacji.

Artykuł 11 - Zachowanie tytułu własności

1. Dostarczony towar pozostaje własnością przedsiębiorcy do momentu całkowitej zapłaty przez klienta należnej kwoty.

Artykuł 12 - Odpowiedzialność

1. Z zastrzeżeniem zamiaru lub rażącego niedbalstwa, całkowita odpowiedzialność przedsiębiorcy wobec klienta z tytułu przypisywalnego niewykonania umowy jest ograniczona do odszkodowania do maksymalnej wysokości określonej dla tej umowy (w tym VAT). W przypadku umowy długoterminowej odpowiedzialność ta ogranicza się do zwrotu kwoty, jaką klient był winien przedsiębiorcy w ciągu 3 miesięcy poprzedzających zdarzenie powodujące szkodę.

2. Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności wobec klienta za szkody pośrednie, w tym między innymi za szkody następcze, utratę zysków, utracone oszczędności, utratę danych lub szkody spowodowane przerwą w prowadzeniu działalności.

3. Klient zwalnia przedsiębiorcę z wszelkich roszczeń wobec osób trzecich, z wyjątkiem przypadków zamierzonej lub umyślnej lekkomyślności przedsiębiorcy lub jego dyrektora statutowego.

4. Poprzedzające paragrafy nie mają zastosowania do szkód poniesionych przez klienta w wyniku odsprzedaży wadliwych produktów zakupionych od przedsiębiorcy, w przypadku gdy klienci klienta zobowiązują się do wytoczenia przeciwko nim powództwa.

5. O ile realizacja umowy nie jest trwale niemożliwa, odpowiedzialność przedsiębiorcy z tytułu winy za niedopełnienie zobowiązania wynikającego z umowy powstaje tylko wtedy, gdy klient niezwłocznie poinformuje przedsiębiorcę na piśmie o rozsądnym terminie na usunięcie usterki, a przedsiębiorca nadal nie wywiązuje się ze swojego zobowiązania po tym terminie. Zawiadomienie o zaniedbaniu musi zawierać możliwie najpełniejszy i jak najbardziej szczegółowy opis uchybienia, tak aby przedsiębiorca miał możliwość odpowiedniej reakcji.

6. Warunkiem uzyskania jakiegokolwiek prawa do odszkodowania jest to, aby klient zawsze zgłaszał przedsiębiorcy szkodę na piśmie tak szybko, jak to możliwe, nie później jednak niż 14 dni od jej powstania. Szkoda, która nie została zgłoszona przedsiębiorcy w tym terminie, nie kwalifikuje się do odszkodowania, chyba że klient może wykazać, że nie mógł wcześniej zgłosić szkody.

7. W przypadku działania siły wyższej przedsiębiorca nie jest zobowiązany do naprawienia szkody klientowi.

Artykuł 13 - Procedura składania reklamacji

1. Przedsiębiorca ma odpowiednio nagłośnioną procedurę reklamacyjną i rozpatrzy reklamację zgodnie z tą procedurą reklamacyjną.

2. Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy składać przedsiębiorcy, w pełni i jasno opisane, w rozsądnym terminie po stwierdzeniu przez klienta wad.

3. Reklamacje złożone przedsiębiorcy zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni liczonych od dnia ich otrzymania. Jeżeli reklamacja wymaga dającego się przewidzieć dłuższego czasu rozpatrzenia, przedsiębiorca w terminie 14 dni odpowie potwierdzeniem odbioru i wskazaniem, kiedy klient może spodziewać się szerszej odpowiedzi.

Artykuł 14 - Spory

1. Umowy między przedsiębiorcą a klientem, do których mają zastosowanie niniejsze warunki, podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu.

2. Wszelkie spory, które mogą wyniknąć z umowy, a których nie można rozstrzygnąć polubownie, można kierować wyłącznie do sądu w Oost-Brabant, siedziba s-Hertogenbosch. Jest to uzależnione od zakresu, w jakim obowiązkowe przepisy dotyczące jurysdykcji ograniczają ten wybór. Przedsiębiorca i klient mogą rozstrzygać spory na drodze wiążącej porady lub arbitrażu.

 

Regulamin korzystania ze strony internetowej vidaXL

Wersja: 2020-06-01

Spis treści

Artykuł 1 - Definicje 

Artykuł 2 – Stosowanie 

Artykuł 3 – Konto klienta 

Artykuł 4 – Regulamin korzystania ze strony 

Artykuł 5 – Zamówienia 

Artykuł 6 – Aukcje 

Artykuł 7 – Komentarze 

Artykuł 8 – Zamknięcie konta i funkcji strony internetowej 

Artykuł 9 – Polityka prywatności i dane osobowe 

Artykuł 10 –Własność intelektualna i dane jednostek zewnętrznych 

Artykuł 11 - Odpowiedzialność 

Artykuł 12 – Postanowienia końcowe 

Artykuł 1 - Definicje

  • Konto: konto, które musi być założone przez Użytkownika, umożliwiające składanie zamówień, uczestnictwo w aukcjach i pozostawienie komentarza. 
  • Sprzedawca/-y Zewnętrzny/-i: jednostka zewnętrzna, która oferuje produkty użytkownikom za pośrednictwem strony internetowej. 
  • Użytkownik: każda osoba odwiedzająca stronę internetową. 
  • Regulamin: niniejszy regulamin korzystania ze strony internetowej vidaXL. 
  • Komentarz: opinia, która może zostać pozostawiona przez Użytkownika vidaXL, strony internetowej i/lub sprzedawcę/-ców zewnętrznego/-ych.
  • Aukcje: aukcje przeprowadzane przez vidaXL na stronie internetowej. 
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V z siedzibą w (5928 SK) Venlo at Mary Kingsleystraat 1.
  • Strona internetowa: strona założona na URL vidaxl.nl oraz każda inna strona, URL lub aplikacja poświęcona vidaXL.

Artykuł 2 - Stosowanie

  1. Niniejszy regulamin dotyczy każdego użycia Strony Internetowej, w tym użytkowanie Konta.
  2. vidaXL zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym Regulaminie. Zmieniony Regulamin będzie obowiązywać bezzwłocznie po jego zamieszczeniu na Stronie Internetowej. W związku z tym zaleca się regularne sprawdzanie Regulaminu.

Artykuł 3 – Konto klienta

  1. Aby złożyć zamówienie, uczestniczyć w Aukcji lub pozostawić komentarz, niezbędne jest założenie Konta. Użytkownik może utworzyć konto poprzez wprowadzenie wymaganych informacji do formularza online na Stronie Internetowej. Formularz ten można znaleźć w zakładce: „Nowy klient”.
  2. Aby utworzyć Konto, Użytkownik musi:
    1. mieć ukończone 18 lat w momencie zakładania konta; 
    2. posiadać poprawny adres e-mail;
  3. Po utworzeniu Konta, Użytkownik otrzyma potwierdzenie drogą e-mail. Jak tylko Konto zostanie aktywowane, Użytkownik może zalogować się na nie przy użyciu swojego adresu e-mail oraz wybranego przez niego/nią hasła.
  4. Dany adres e-mail może być użyty tylko raz do utworzenia Konta. Konto jest ściśle osobiste, nie ulega przekazaniu i skojarzone z Użytkownikiem, który utworzył Konto.
  5. Użytkownik musi zapewnić, że przekazane informacje dotyczące Konta i przyszłej komunikacji z vidaXL są poprawne, kompletne i aktualne. Zmiany w danych osobowych mogą zostać dokonane przez Użytkownika po zalogowaniu się na jego/jej Koncie i wprowadzenie na nim zmian.
  6. Użytkownik musi zachować hasło w tajemnicy oraz podjąć odpowiednie środki zapobiegające osobom trzecim wejście w posiadanie i użycie hasła i/lub Konta.
  7. Użytkownik jest zobowiązany do bezzwłocznego powiadomienia vidaXL w przypadku utraty, kradzieży lub (podejrzewanego) nieautoryzowanego użycia hasła i/lub Konta przez osoby trzecie. Do czasu otrzymania takiego powiadomienia przez vidaXL, Użytkownik jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wynikające z nadużycia hasła i/lub Konta.
  8. Jeżeli vidaXL stwierdza lub podejrzewa nieautoryzowanie użycie lub możliwość użycia Konta Użytkownika przez osoby trzecie, firma zastrzega sobie prawo do natychmiastowej blokady podejrzanego Konta i naprawy wszelkich szkód, które może ponieść w takim przypadku ze strony Użytkownika, bez ponoszenia odpowiedzialności przez vidaXL za szkody poniesione przez Użytkownika.

Artykuł 4 – Korzystanie ze Strony Internetowej

  1. Użytkownik poświadcza, że informacje przez niego/nią dostarczone są poprawne, kompletne i rzetelne. vidaXL zastrzega sobie prawo do sprawdzenia poprawności podanych informacji oraz do usunięcia informacji Użytkownika w przypadku stwierdzenia ich niepoprawności lub braku możliwości weryfikacji ich poprawności.
  2. Użytkownikowi nie wolno: 
  • zakłócać działania Strony Internetowej lub używać oprogramowania, które zakłóca działania Strony; 
  • wprowadzać działań lub pozwalać na działania, które podejrzewa o ograniczenie korzystania przez innych użytkowników lub negatywnie wpływają na użycie Strony Internetowej;
  • podawać się za innego Użytkownika.

3. Użytkownikowi nie wolno kopiować ani udostępniać (poprzez hiperłącze lub inny sposób) Strony Internetowej ani żadnej jej części bez pisemnej zgody od vidaXL.

Artykuł 5 – Zamówienia

  1. Regulamin vidaXL oraz Zasady dokonywania zwrotu vidaXL stosuje się do wszystkich zamówień od vidaXL złożonych przez Stronę Internetową. Użytkownik akceptuje Regulamin oraz Zasady dokonywania zwrotu podczas zakładania Konta.
  2. Dla zamówień od Sprzedawców Zewnętrznych przez Stronę Internetową, może mieć zastosowanie Regulamin oraz Zasady dokonywania zwrotu Sprzedawcy/-ów Zewnętrznego/-ych. Można je odnaleźć na stronie Sprzedawcy Zewnętrznego. Jeżeli Sprzedawca Zewnętrzny nie posiada odrębnego Regulaminu i/lub Zasad dokonywania zwrotu, przy umowach kupna zawartych pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawca Zewnętrznym stosuje się Regulamin oraz Zasady dokonywania zwrotu vidaXL

Artykuł 6 - Aukcje

  1. Regulamin Aukcji vidaXL ma zastosowanie przy uczestniczeniu w Aukcjach przeprowadzanych przez vidaXL na Stronie Internetowej. Użytkownik akceptuje Regulamin Aukcji podczas zakładania Konta lub najpóźniej w momencie brania udziału w Aukcji po raz pierwszy.
  2. Użytkownikowi nie wolno w żaden sposób niewłaściwie lub nieuczciwie wpływać na licytację.

Artykuł 7 - Komentarze

  1. Po dokonaniu zakupu przez Stronę Internetową, Użytkownik może zostać poproszony w imieniu vidaXL o ocenę vidaXl, Strony Internetowej i/lub Sprzedawcy Zewnętrznego poprzez pozostawienie Komentarza. vidaXL zastrzega sobie prawo – ale nie obowiązek – do umieszczenia Komentarza na Stronie Internetowej lub w inny sposób wraz z imieniem, miejscem zamieszkania i datą komentarza, zgodnie z informacjami podanymi przez Użytkownika.
  2. W przypadku, gdy Komentarze są gromadzone przez jednostkę zewnętrzną w imieniu vidaXL, stosuje się Regulamin oraz regulamin korzystania z jednostki zewnętrznej, o której mowa, w odniesieniu do Komentarzy.
  3. vidaXL zastrzega sobie prawo do niepublikowania Komentarza lub jego usunięcia ze Strony Internetowej, jeżeli Sprzedawca Zewnętrzny stwierdzi, że dany Komentarz:
  • narusza przepisy lub regulacje prawne 
  • narusza porządek publiczny lub przyzwoitość
  • dotyczy wyłącznie produktu
  • nie jest związany z danym Sprzedawcą Zewnętrznym
  • zawiera dane personalne osoby trzeciej
  • zawiera URL lub reklamę
  • jest fałszywy

Artykuł 8 – Zamknięcie konta i funkcji Strony Internetowej

  1. vidaXL zastrzega sobie prawo do odmowy Użytkownikowi zamknięcia Konta jednostronnie, jeżeli istnieje ku temu powód, na przykład w przypadku:
  • nieautoryzowanego użycia lub nadużycia Strony Internetowej i/lub Konta 
  • nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Aukcji
  • nieprzestrzeganie umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a vidaXL i/lub Sprzedawcą/-ami Zewnętrznym/-mi

2. Ponadto vidaXL ma prawo ograniczyć, uniemożliwić lub unieważnić niektóre możliwe użycie Konta lub tymczasowo zablokować Konto w przypadkach takich, jak opisane w Artykule 8 punkt 
3. W każdej chwili vidaXL zastrzega sobie prawo do wyłączenia niektórych funkcji Strony Internetowej lub ich zmian.

Artykuł 9 – Polityka prywatności i dane osobowe

  1. Dane osobowe przekazane przez Użytkownika do vidaXL, takie jak jego lub jej imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, są przetwarzane przez vidaXL w plikach, które są własnością vidaXL. Informacje te będą wykorzystane przez vidaXL do zarządzania Kontami i Aukcjami, realizowania zamówień, dostaw, fakturowania oraz możliwych mediacji w sporach pomiędzy Użytkownikami a Sprzedawcami Zewnętrznymi.
  2. W każdej chwili Użytkownik ma prawo do dostępu, zmiany lub uzupełnienia jego lub jej danych osobowych poprzez zalogowanie się na jego lub jej Konto.
  3. Zgodnie z zasadą vidaXL nie udostępni danych osobowych do jednostek zewnętrznych, chyba że jest to wymagane w celu wypełnienia umowy zawartej z Użytkownikiem. vidaXL przekaże, na przykład, imię i nazwisko Użytkownika, jego lub jej adres e-mail i numer telefonu Sprzedawcy Zewnętrznemu, o ile jest to wymagane do wypełnienia umowy zakupu pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą Zewnętrznym. Komunikacja pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą Zewnętrznym prowadzona jest przez aplikację wiadomości e-mail na vidaXL. Komunikacja jest przechowywana na serwerach vidaXL i może być użyta przez vidaXL w celu: 
  • wsparcia Użytkownika i/lub Sprzedawcy Zewnętrznego w przypadku pytań i/lub kwestii spornych
  • sprawdzenia, czy Sprzedawca Zewnętrzny spełnił oczekiwania Użytkownika
  • analizy procesu usprawnienia

4. Strona Internetowa wykorzystuje pliki cookies. Pliki te są używane, by np. zapamiętać wprowadzone dane logowania. Ponadto pliki cookies są używane na Stronie Internetowej.
5. Użytkownik może ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, żeby nie przyjmowała plików cookies podczas odwiedzania Strony Internetowej. W tym przypadku możliwe jest jednak, że Użytkownik nie będzie mógł w pełni korzystać ze wszystkich funkcji Strony Internetowej lub jej lub jego dostęp do części Strony i/lub konta będzie ograniczony.

6. vidaXL zastrzega sobie prawo do zachowania informacji dotyczących działań osób odwiedzających Stronę (między innymi używany adres IP), o ile pojawia się podejrzenie nieautoryzowanego użycia lub nadużycia Strony z Konta Użytkownika.
7. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących użycia danych osobowych Użytkownika oraz plików cookies na Stronie Internetowej, prosimy o odniesienie się do Polityki Prywatności vidaXL, którą można znaleźć na Stronie Internetowej.

Artykuł 10 – Własność intelektualna oraz dane jednostek zewnętrznych

  1. O ile nie sprecyzowano inaczej, wszystkie prawa, łącznie z prawem autorskim oraz inne prawa własności intelektualnej dotyczące informacji podanych na Stronie Internetowej lub Strony Internetowej są zastrzeżone dla vidaXL i nie należą do jednostek zewnętrznych/posiadaczy licencji, którym zostałyby udostępnione.
  2. Użytkownik ma prawo do skonsultowania informacji podanych na Stronie Internetowej oraz Strony Internetowej oraz kopiowania ich na użytek własny, na przykład przez drukowanie lub zapisanie ich. Każde inne użycie, na przykład zapisywanie lub kopiowanie (części) Strony Internetowej na odrębnej stronie internetowej lub tworzenie połączeń lub hiperłączy do (części) Strony jest niedozwolone bez wyraźnego, pisemnego pozwolenia vidaXL.
  3. Informacje na Stronie Internetowej są częściowo dostarczane przez jednostki zewnętrzne, takie jak Sprzedawcy Zewnętrzni lub inni Użytkownicy (w przypadku Komentarzy). vidaXL nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niepoprawnych, niekompletnych lub nieprawdziwych informacji umieszczonych przez jednostki zewnętrzne na Stronie.
  4. Strona Internetowa może zawierać linki do zewnętrznych stron internetowych. vidaXL nie ponosi odpowiedzialności za użycie zawartości stron, do których odnoszą się linki na Stronie, lub które umieszczają linki do Strony.

Artykuł 11 - Odpowiedzialność

  1. Użytkownik uznaje, że w przypadku zamówienia od Sprzedawcy Zewnętrznego, umowa zakupu jest zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą Zewnętrznym, a vidaXL nie jest ani nie będzie stroną w tej umowie.
  2. vidaXL nie jest zobligowana do weryfikowania i oceny jakości, ilości ani wydajności produktów oferowanych przez Sprzedawców Zewnętrznych na Stronie Internetowej i nie może ponosić żadnej odpowiedzialności za szkody wynikające z faktu, że takie informacje okazały się niepoprawne, niekompletne lub nieprawdziwe.
  3. vidaXL jest odpowiedzialna za szkody niezwiązane z tymi informacjami, odpowiedzialność ta jest ograniczona do ceny zakupu danego produktu, jaka została przekazana na rachunku/fakturze przez Sprzedawcę Zewnętrznego Użytkownikowi w każdym przypadku.
  4. Odpowiedzialność vidaXL, niezależnie od natury jej pochodzenia, jest ograniczona do kwoty rekompensaty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej vidaXL w danym przypadku.

Artykuł 12 – Postanowienia końcowe

  1. Jeżeli jeden lub więcej z punktów niniejszego Regulaminu nie może być w dalszym ciągu obowiązujący, ważny lub egzekwowany, pozostałe punkty pozostaną w pełni ważne. W takim przypadku vidaXL zamieni wspomniane punkty na nowe, określone przez vidaXL i będące najbardziej zgodne ze znaczeniem wspomnianych punktów, jak to możliwe.
  2. Przy korzystaniu ze Strony Internetowej, Konta oraz niniejszego Regulaminu, ma zastosowanie prawo Polskie.

Załącznik(i)

Regulamin

Polityka zwrotów

Polityka prywatności i plików cookie