Czy mogę anulować moje zamówienie?

Masz możliwość anulowania zamówienia za pomocą sekcji Moje Konto. Oto jak:

  1. Przejdź do Moje Konto > Historia Zamówień > Szczegóły Zamówienia ;
  2. Kliknij Anuluj Produkt(y) ;
  3. Wybierz produkty, które chcesz anulować;
  4. Potwierdź swój wybór;
  5. Wybierz powód anulowania;
  6. Potwierdź anulowanie.

Jeśli nie masz konta vidaXL, skorzystaj z naszego chatbota, aby anulować swoje zamówienie

 

Zamówienia można anulować w ciągu 60 do 90 minut od ich złożenia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pomocą poniższych przycisków.

 

Twoje zamówienie zostało anulowane?

Zdarza się, że nie możemy dostarczyć produktu i musimy anulować zamówienie. Najczęstsze powody to:

  • Produkt jest niedostępny ;
  • Nasz sprzedawca nie mógł potwierdzić Twojego zamówienia;
  • Informacje adresowe są niejasne lub nieprawidłowe.

Chcesz wiedzieć więcej o składaniu zamówień na vidaXL? Przeczytaj niektóre z powiązanych artykułów: