Jak skontaktować się z vidaXL?

Zgłoś problem

Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze swoim zamówieniem, możesz je zgłosić i rozwiązać za pomocą naszych narzędzi samoobsługowych. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do:
Moje konto > Historia zamówień;
Znajdź zamówienie, w sprawie którego potrzebujesz pomocy, i kliknij Zgłoś problem.

 

Czat

Szukasz szybkiej pomocy? Rozpocznij z nami czat. Twoja rozmowa będzie najpierw obsługiwana przez naszego chatbota (dostępnego 24/7), który został zaprojektowany, aby odpowiadać na najczęstsze pytania i łączyć Cię z naszym zespołem, gdy będzie to konieczne.

Godziny pracy agentów: 08:00–20:00


Często zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz na naszej stronie FAQ.

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść bezpośrednio do strony FAQ.

Przejdź do FAQ


E-mail

Możesz przesłać nam zapytanie e-mailem, wypełniając nasz formularz kontaktowy. Pomoże nam to zrozumieć, czego dotyczy Twoje zgłoszenie i szybciej się nim zająć.

Odpowiedzi należy spodziewać się w ciągu 8 godzin roboczych. Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi, sprawdź folder ze spamem. Kliknij poniższy przycisk, aby wysłać do nas wiadomość e-mail.

Wyślij do nas e-mail


Telefon

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie.

Możesz przesłać prośbę o oddzwonienie, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

Jeśli wybierzesz tę opcję, będziesz musiał wypełnić formularz. Pomoże on nam zrozumieć, czego dotyczy Twoje pytanie i przyspieszy zakończenie zgłoszenia.

Kliknij przycisk poniżej, aby przesłać prośbę o oddzwonienie.

Poproś o oddzwonienie


Można się z nami kontaktować telefonicznie od poniedziałku do piątku.

Numer telefonu: (22) 104 41 44
Godziny otwarcia: 09:00-12:00