Zwróciłem niewłaściwy produkt

Kiedy zwracasz produkt, może się zdarzyć, że w przesyłce zwrotnej znajdą się produkty, które nie będą potrzebne. Poniżej znajdziesz 4 scenariusze:

  1. W przesyłce zwrotnej znajduje się inny produkt;
  2. W przesyłce zwrotnej znajduje się wiele artykułów, w tym produkt, który należy zwrócić;
  3. W przesyłce zwrotnej znajduje się wiele artykułów, z wyjątkiem produktu, który należy zwrócić;
  4. Przesyłka zwrotna zawiera przedmioty osobiste.

Jeśli znajdujesz się w sytuacji pasującej do jednego z powyższych scenariuszy, skontaktuj się jak najszybciej z przewoźnikiem i poproś go o odesłanie paczki do Ciebie. Jeśli nie jest to możliwe, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta, korzystając z jednego z poniższych przycisków.

Dołożymy wszelkich starań, aby śledzić przesyłkę i spróbować zwrócić wszystkie dodatkowe elementy, które zostały omyłkowo wysłane. Należy jednak pamiętać, że:

  • pomimo najlepszych starań naszego zespołu, odzyskanie Twoich przedmiotów nie jest gwarantowane;
  • Otrzymasz zwrot pieniędzy zgodnie z naszą polityką zwrotów. Wszelkie dodatkowe elementy, które znalazły się w przesyłce nie zostaną zwrócone;
  • Jeśli znajdziemy Twój(-e) przedmiot(-y), odeślemy je do Ciebie za darmo.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o zwrotach w vidaXL? Przeczytaj niektóre z naszych powiązanych artykułów: